Monday, October 2, 2017

Hello October!!

Alhamdulillah  dah masok bulan oct. Ngam2 seminggu lepas kejadian tu. So as I promised to my self, there will be no more tears, story about him. Alhamdulillah myself gave full cooperation to my own self. Rasanya cukup la seminggu aku 'meratap' apa yang berlaku. Let's start the new journey. Leave all the memories behind. I'm strong. I can do it. definitely, I can do it.

Bismillahirrahmanirrahim.

October, please be nice to me. hehehe..cliche...

Updated: haritu kan, dalam minggu lepas jugak la. Aku mimpi dia. Aku terjaga lebih kurang kol 4 pagi camtu. Orang kata kalo mimpi subuh ni, mimpi blh dipakai. Citenye camni, dlm mimpi tu aku nampak dia pakai serba putih baju melayu siap sampin bersongkok bagai. Dia masok dlm kete dengan kawan2 dia. Then aku call die, nk kemana. Pastu die jwb, dia nak gi nikah dengan pida (budak 1 skola kitorang gak, tp aku tak kenal sgt, and in real life pida tu dah kawen). Lepas die jawab camtu, dgn berlagak nye die berlalu pergi. Aku time tu sedih jugak rasanya. Then aku call dia, ade perempuan jawab, aku tanye la, ni siapa? And perempuan tu jwb, oh sy isteri afiq. Damnnnn. Bila aku jaga dr tido, aku mcm letih. Letih menahan sebak menangis. Pastu aku sambung tido..

Aku tak tau la, mimpi tu petunjuk ke ape. Petunjuk dia bukan jodoh aku mungkin? Sebab aku ada berdoa and istikharah, mungkin tu petunjuk Allah nak beri? Hmmm. Ape yg aku blh ckp, lepas mimpi tu, aku mcm redha sikit. Perasaan suke tu pon mcm da kurang. Mungkin petunjuk? Wallahualam.. hanya Allah mengetahui segala sesuatu.. 

No comments:

Post a Comment