Wednesday, June 28, 2017

Shocking News!

Salam lebaran 2017 semua. 

Harini 28.06.2017, raya keempat, dan aku dah mula bekerja. Sedihkan. Orang lain cuti seminggu, aku tak dapat nak cuti sebab cuti dah nak habis. hahaha. 
Berapa KG berat korang naik syawal ni? Aku, puasa sebulan aritu dapat la turun berat 3 4 kg. TAPI, masok raya kedua, berat aku naik 2kg. harey betol. baru nak gumbira sebab berat dah turun.hehe

Ok. 

So, sehari sebelum raya, aku dapat berita terkejut yang mengejutkan. Guess what? Mr.K dah nak kawen uolss... No wonder la lepas aku balik umrah tu dia langsung tak pernah contact. Padahal sebelum pergi tu, dia ada mention nak mencari calon. Kite ingatkan awak nak ke kita. Rupenye hareeyy.. hahaha.. Mr.K bakal berkahwin Sabtu ni. Alhamdulillah.. Tahniah awak, semoga bahgia till Jannah. Nampaknya jodoh kita sekadar berkawan saja lah. Awak doakan kite dpt jodoh yang baik2 jugak ye. 

Selain itu, ibu dan adik aku pon sedang giat menjalankan misi nak kenen2 aku dengan wedding planner dia. hahahah. Lawak bukan?Aku pasrah je, kalau itu yang terbaik, I on je.. Tapi ada satu masalah, dimana aku rasa hati aku tak terbuka untuk sesiapa lagi. Just pray the best for me okey. 

Ok, tu je la.

Cepat la jam 12. Lapar dah ni, nak makan....  ðŸ˜‰

No comments:

Post a Comment