Friday, June 30, 2017

Obsession Seorang Perempuan

Normal kan seorang perempuan/wanita yang obses kpd kecantikan, cosmetics dan SALE. 
Pagi ni sambil2 buat kerja, aku tertengok email personal, drp HERMO.
Time ni la pulak dorang buat crazy sale. 3 items L'oreal products just for RM49.
Aku pon saje la usha link tu. Ehhhh, terklik, lalu terbeli. 😆 .
Benda yang aku beli pulak tu kalo normal price 1 item je dah lebih rm50.
Berbaloi jugak la rasanya aku beli. *tak rugi**sedapkan hati* . hehehe.
Items yang aku beli adalah; BB Cushion Maybelline, BB Cushion L'oreal Paris & NYX matte cream lipstick.
Total harga normal bagi ketiga-tiga produk tu adalah lebih kurang dalam RM 192.++ Tapi offer, aku hanya bayar RM 49 je.. Gila kan?
Pastu utk dapatkan free postage, aku beli lagi satu barang. Aku beli Etude House Baking Powder foam cleanser.
Kebetulan cleanser Himalaya aku pon da nak abis. So, aku beli je la. Murah btw, harga asal dlm RM 40.++, tapi kat hermo dia jual RM 24 camtu. Hopefully suit my skin la.. Review kata ok, boleh kecikkan pores.
Kite tengok la nanti.. 

No comments:

Post a Comment