Wednesday, July 12, 2017

Mungkinkahh

Siang tadi aku dapat pm kat fb dari seseorang yang aku kenal tapi tak kenal. Pelik tak, kenal tapi tak kenal? Hehehe

Let's name him as MrAF.

MrAF ni budak ex sekolah aku. Kelas lain. Aku rasa x pernah bertegur dengan dia pon mase kat sekolah dulu. Sebab;
- 1st, dia kelas lain.
- 2nd, die budak asrama.
- 3rd, time tu dengarnya dia dah ada someone.
- 4th, dia good looking a.k.a hot stuff gak dulu. Ramai org crush dengan dia khabarnye.

And kebetulan, kitorang dapat tempat PLKN yang sama but again, lain kompeni. Dia Alpha, aku Charlie. But still, tak pernah bertegur sapa, sebab tambahan;
- AKU KAN PEMALU ORANGNYA. hehehe

Dipendekkan cerita, last week dia add aku kat fb. Aku approve je la sebab aku tau dia ex budak sekolah n ex PLKN. Lepas approve, nothing happened. Sampai la ke tengahari tadi tetiba dia pm aku, tanya mcm kenal je, katanya. Aku pon reply la memang kenal, sama sekolah, sama plkn lagi. Pastu start la chatting, tanya khabar, keje kat mane,, alaaa,,soklan clichè la. Apelagi.. hahaha.. tapi jap je chat, sebab after lunch hour aku kena siapkan keje yang bertimbun. Aku cakap kat dia, nanti2 chat la lagi. So sekarang ni, kite tunggu la bila pulak dia nak chat lagi. Kalau ada, mungkin cerah harapan. Hehehehe . Kalau takde, means, aku bukanlah untukmuuu, bak kata rossa.

Tu je nak cite. Hehe.

Actually nak letak kat SocMed, tapi kang kantoi lak.

No comments:

Post a Comment