Friday, September 8, 2017

Selamat tinggal si rama-rama

Sometimes we have to let go something not belongs to us.

Pedih. Tapi terpaksa. Kena ingat, jodoh di tangan tuhan. Sejauh mana pon dia pergi, kalau dia milik kita, pasti akan kembali kpd kita semula.

Perlahan2 aku lepaskan dia. Kalau dia kembali, dialah orangnya.

Dari aku terus mengharap benda tak pasti, yang akhirnya akan hancurkan hati aku lagi. Baik aku hentikan semua ni.

Memang dari awal dia remind, kawan je. Tapi aku yang degil, nak jugak follow the flow. Konon, dari kawan boleh lahirnya sayang. Last2, nampak mcm aku yg beriya. Dia, biasa2 je.

Aku tak benci dia, sebab dia tak pernah bagi harapan. Aku yang salah ertikan kemesraan tu. Sebelum terlambat, baik aku sedar dahulu.

Mungkin ni petunjuk dari Illahi. Terima kasih tuhanku. Kau dengar doaku.

Pergilah kau sang rama-rama.

1 comment:

  1. used ford fusion titanium
    Use of these are the common stainless steel ford focus titanium hatchback core mens titanium rings material used to manufacture metal titanium jewelry parts for home and office. titanium build These stainless steel core materials include tube supplier brass core,

    ReplyDelete